• Sinterklaas is al onderweg! Kijk snel bij Diversen & akties.
  • Nieuw T-shirt opdruk: I LOVE ...
HOME » INFORMATIE » Klachtenprocedure & Garantie

Klachtenprocedure

Love 4 Design heeft kwaliteit hoog in het vaandel staan, maar het kan helaas voorkomen dat een product niet aan de eisen voldoet. Heeft u een klacht, dan helpen wij u natuurlijk graag. Vul het contactformulier zo volledig mogelijk in en wij zullen binnen 4 werkdagen na ontvangst van uw bericht reageren. Heeft u liever contact via e-mail, omschrijf dan uw klacht zo uitgebreid mogelijk. Houd er rekening mee dat de kleuren van onze producten op deze website kunnen afwijken van de daadwerkelijke kleur van het product en/of de kleur van de bedrukking.
Bent u ontevreden over de afhandeling van uw klacht, dan kunt u deze voorleggen aan de Geschillencommissie Thuiswinkel.
Ook kunt u uw klacht voorleggen aan de Geschillencommissie via het Europees ODR Platform.
Als zakelijke klant kunt u uw klacht voorleggen aan Thuiswinkel via thuiswinkel.org.

Garantie

Op alle producten is de wettelijke garantie van toepassing. Dat wil zeggen dat een product datgene moet doen wat u er als consument in alle redelijkheid van mag verwachten. Mocht u niet tevreden zijn, neem dan gerust contact op met Love 4 Design of vul het Contactformulier is.